torstai 13. elokuuta 2015

Voi herran piaksut.....

Tuo niin ihanainen ystäväni Bikke saa kyllä mun pääni aina niin pyörälle ja tekemään kaiken maailman juttuja että hohhoijaa.
Niin kun ny tääkin juttu.........


Tähänhän ois varmaankin pitänyt kuvailla kaikkee sellasta ihanaa ja fiiniä.
Vahattuja lattioita ja kiiltäviä kromi tiskipöytiä.
Puhtaita ikkunoita ja karvattomia lattioita.
Joo ehkä joku muu on tehnykkin niin...
minä en koska meiltä ei nyt just löydy sellaista kiiltoa.

ARKI isolla A,lla on palannut tähänkin torppaan ja sen huomaa.
Täältä lähdetään ja tänne tullaan kaikki melkeimpä eri aikoihin ja takaan että kukaan ei ainakaan aamulla lähde kiireettömästi nauttien ja jälkiään siivoten.

Illalla kotiin tullessa ei kukaan jaksa kiinnittää  huomiotaan siihen onko nyt josssain joku tahra jäänyt pyyhkimättä tai onko koiralta pudonnut karvaja äiti rakas unohtanut sen epähuomiossa imuroida.
Ei meille tullaan ja ollaan ja niin joku sitten joskus tekee sen siivouksen yleensä se olen minä,perjantai iltapäivällä jos työvuoro antaa periksi jos ei niin sitten sovitellaan.

Tuossa haasteessa Kiilto oy haastaa bloggaajat kuvaamaan kotinsa lintuperspektiivistä ja jakamaan sen suurelle yleisölle myös heidän kauttaan.

Minäkin siis siltä istumalta kun aiheesta luin otin kameran käteeni ja aloitin.....

Siis kuten sanottua siivoamatta.....


Juu u ei oo vahaa......


Siihen se jää mihin sen kädestäs lasket....
Ehkäpä tuon joku siivoaa ennen ruokaa...


Siis no onhan se nokinen ja silleen ....minä sokeana ja persjalkaisena ihmisenä en edes näe tuonne mutta se tirppa varmaankin näkis....



Laattalattiakin on niin helppohoitoinen jos sitä vaan joku joskus hoitais...



siis .......


Tässä näyttää vielä suhtkoht siistiltä mutta anskattoo kun zuumataan..



Joku tahmatassu siinäkin on hitsi vieköön poikennut.

Tämäpäs olikin aika haastavaa koskakuten sanottua olen niin persjalkainen ettei juuri tuolille nousukaan saa 
minua lintu perspektiiviin ja tikkaita en tähän hätään hakenut.
Mutta hauskaa ja nyt siihen imurin varteen vai menisköös.....


tuonne kiikuttelemaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3