tiistai 14. huhtikuuta 2015

Minun vuoroni.

Nyt on minun vuoroni 
nostaa sinut kun omat jalkasi eivät enään kanna.
Nyt on minun vuoroni 
opastaa sinua asioissa joita et enään ymmärrä.
Nyt on minun vuoroni 
auttaa kun omat taitosi eivät enään riitä,eivätkä vanhat kätesi enään jaksa.
Nyt on minun vuoroni 
kantaa osa sinun taakastasi,siten kuten sinä aikanaan kannoit minun murheeni.
Nyt on minun vuoroni 
silittää sinua kun tarvitset lohdutusta.
Nyt on minun vuoroni 
tuuditella sinut uneen kun kivut käyvät ylivoimaiseksi.
Nyt on minun vuoroni 
kannatella sinua nämä selkeästi viimeiset ajat,
siloitella tiesi ja raivata esteet siten kuten sinä teit minulle monta vuotta.
Nyt on minun vuoroni 
kuunnella,auttaa ja hoitaa.
Ottaisin kaiken pahan pois jos voisin,
kivut ja pahan olon heittäisin nurkkaan itkupeikolle 
niin kuinka sinä olet aina käskenyt tehdä minun ollessa pieni.
Otan sinua kädestä kiinni ja kannattelen kun voimasi hiipuvat,nostan pystyyn jos kaadut.
Puhkun ja puhallan kivut pois,laitan vaikka taikalaastarin joka auttaa mihin vaan vaikka sydän suruihin.
Laitan sen sille kohtaa mihin sattuu niin se poistaa kivut.
Niin sinä minulle pikkutyttönä opetit.

Jatketaan vielä hetki,ei anneta vielä periksi.
Odotetaan yhdessä kesää ja sen kukkasia.
Nautitaan niistä lämpimistä ja leppoisista kesäpäivistä istuskellen tässä ihan hiljaa.
Meillä ei ole kiire mihinkään,ei sinulla eikä minulla.

Jos tämä ei vielä olekkaan se viimeinen matka,ei se haittaa.
Meillä ei ole kiire mihinkään ollaan tässä ihan hiljaa.
Me kaksi jotka emme aikanaan mahtuneet saman katon alle.
Me kaksi liian vahvaa ja voimakasta persoonaa.
Minä murkku ikäinen ja sinä mummotautinen.
Kummallakin omat kommervenkkinsä yhtä aikaa.
Nyt meillä on aikaa kuunnella toisiamme,minulla sinua ja sinulla minua.
Ollaan Äiti ihan hiljaa tässä näin ja odotellaan pääskysiä,niitä samoja jotka tulevat joka kevät,ennemmin tai myöhemmin.
Kun on menemisen aika ylitän sillan seuranasi ja saatan sinut matkaan.
Vilkutan tien täällä päässä tietäen että me tapaamme vielä,sillan toisessa päässä.
Siellä missä paistaa aina aurinko ja juhannusruusu tuoksuu.




3 kommenttia:

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3