sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Onnellinen

Minä olen niin kovin onnellinen monesta asiasta. 
Juurikin tänä viikonloppuna on tuntunut siltä ettei huolia ja murheita
ole olemassakaan.
Mitenkään ihmeellinen tämä viikonloppu ei ole ollut mihinkään toiseen viikonloppuun verrattuna.
Silti tuntuu hienolta. 
Olen onnellinen ystävistäni niistä parhaista ja heidän pienestä puhua pulputtavasta ihmeestään jota sain lauantaina hoitaa.
Ja joka tänäänkin kuului päivääni.
Olen onnellinen niistä muistakin ystävistä jotka kuuluvat elämääni,ilman heitä olisi aika tyhjää.
Olen onnellinen että minulla on mahdollisuus kuulua ihan huippu ryhmään josta saan iloa lukiessani heidän juttujaan. 
Ihan arkisia juttuja ja välillä kaikkea muutakin kuin asiallisiakin.
Aina kun kuuluu ping tiedän että joku meistä on ajatellut meitä.
Koen olevani etuoikeutettu kun on tuollainen sinisten paitojen klaani mihin kuulua.
Olen onnellinen siitä että minulla on ihanat lapaset vaikkakin monen monta kertaa tänäänkin olen joutunut olemaan erotuomarina,olkapäänä ja kuuntelijana. Nenän niistäjänä ja kyyneleen kuivaajana.
Se kuulunee asiaan.
Olen onnellinen tuosta ukon rähjästä joka jakaa arkeni ja joka tuntee minut paremmin kuin omat taskunsa.
Vaikka hänestä olisin välillä niin valmis luopumaan ja lähettämään hänet maata kiertävälle radalle,olen silti onnellinen että hän on siinä,läsnä kaikesta huolimatta.
 ♥
Olen onnellinen siitä että minä olen minä ja saan jakaa arkeni nykyään ihmisten kanssa joiden seurassa voin olla minä.
Minä itse suuressa persoonassani voin olla ihan juurikin sitä mitä olen,
en enempää enkä vähempää. 
Aina ei ole ollut näinkään. 
Tänään juurikin sanoin että olen jo luopunut roolistani,enkä enään ikinä aio olla mitään muuta kuin minä itse,en aio piilotella asioita jotka kuuluvat arkeeni. Enkä aio muuttaa mustaa valkoiseksi enkä aio enään hukata identiteettiäni.
 Jos en kelpaa kokonaisena,puolikastakaan minusta ei kukaan saa.
En aio enään koskaan unohtaa minuuttani enkä sitä mikä oikeasti on tärkeätä.
Loppuun poltetusta minusta ei ole iloa kenellekkään.
Kaksi ja puoli vuotta kesti toipua tällä kertaa ja lupaan että toista kertaa ei tule.
Siinäpä se onnellisuus haaste... Kiitos Tarja.

Huomenna kaikki voi olla jo toisin joten nautin siitä mitä minulla on nyt,
enkä murehdi huomista.
Minulla on vielä unelmia niitä toteutumattomiakin,
olen siis hengissä.
Kaikkia tuskin saan toteutettua mutta yksi kerrallaan
yritän ja jonain päivänä huomaan että niistä ne jotka on tarkoitettu tapahtuvaksi ovat tapahtuneet.

♥♥♥♥♥♥ 

Ketään en haasta,ottakaa koppi joka haluaa. 
Mielelläni luen teidänkin onnellisuudestanne.






7 kommenttia:

  1. Monen monta onnellisuuden aihetta - onnellinen olet♥
    Onnellista huomista ja uutta viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen onnellinen vaikkei aina olisi niin syytäkään,mutta jostain sitä on ammennettava. Onnellista viikkoa sinnekin. ♥

      Poista
  2. Sulla on monta onnellisuuden aihetta, asiat on siis hyvin. ❤️

    VastaaPoista
  3. No olipa kiva lukea noin pitkä lista kaikkea onnellista ♥

    VastaaPoista
  4. <3
    Tätä lukiessahan tulee ihan itsellekkin onnellinen olo. :)

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3