maanantai 15. heinäkuuta 2013

Se ois sitten sellasta .................

                  Joskus maailma ei oo ihan sellanen paikka millanen sen haluisin olevan. 
Joskus mun lapaset ei oo sellasia lapasia millasia niitten haluisin olevan.
Joskus mun ukkoprkl ei oo sellanen ukkoprkl millanen mää haluisin sen olevan.
Joskus mää en itte oo sellanen kun mää haluisin mun olevan.

Tulipahan mieleeni erään biisin sanat ;

Tahtoisin olla se joka olin silloin,
kun kuollakseni halusin,
tulla sellaiseksi kuin nyt olen,
noin tuhat vuotta taaksepäin


Ilmiselvästi :

 Minussa on ongelma,
jokin virhe ohjelmoinnissa
Puutteita koodissa
korvaan arvaamattomuudella
tuntuu että tekijät unohti otsaan kirjoittaa
ravistettava ennen käyttöä......

Ikinä kun ei voi olla onnellinen, skeptinen minäni hakee koko ajan virheitä ja puutteita ja merkkejä alkavasta myrskystä. Koko ajan mietin joo joko joko nyt tää loppuu joko joko joko nyt tulee joku joka räjäyttää kaiken tuusan nuuskaksi. Odottamiseen ja pelkäämisen menee se aika jonka joku viisaampi käyttäisi hetkestä nauttimiseen ja elämiseen.

Epätoivon vimmalla olen yrittänyt sopeutua sellaiseen ihmeellisyyteen kuin onnellinen elämä ja onnellinen minä. Arvatkaapas mitä ? Tänään sen taas löysin, ainakin hetkeksi.



Tää kaikkihan koostuu pienistä hetkistä, oivalluksesta rakastaa ja läheisistä jotka oikeesti pysyy lähellä eivätkä lähe mihinkään.



Siitä että on mielekästä tekemistä, siitä että on aikaa olla lähekkäin ja nauttia tekemästään ja olemisestaan.
Siitä että on aikaa yleensäkkin vain olla.



Ollappa jänis ja ollappa pihanurmella lötkönpötköllään.........



Valma vahtikanimme jota myös tuttavallisesti Ernestiksi kutsumme.
En oo jänis mutta huomenna voisin olla lötkönpötköllään en välttis pihanurmella mutta pötköllään kuitenkin.


Luulin että ruusujen aika oli jo mutta ehei. 
Nämä innostuivat uuteen kukoistukseen kun saivat uuden paikan ja uusia kavereita, saattaa olla että myös uudella mullalla oli jotain tekemistä asian kanssa.



1 kommentti:

  1. Enemmän vain näitä oivalluksen hetkiä arjen onnesta - siihen voi vaikka tottua♥

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3