maanantai 27. toukokuuta 2013

Lekaa päähän

Siis seipään päähän piti lyömäni mutta nooh ans olla sormeenhan se meni..... Prkl että on kipiä, ei taivu muuta kun huutamalla ja turpoo kun sanonko mikä. Pitipä aitaa tekemäni ihan sellasta heinäseiväs aitaa ja 3 tolppaa sain aitaan pystyyn kun vetäsin ihan huolella menemään ja suoraan sormeen ja etusormeen... älkää kuulkaa kysykö miten sen tein mutta nyt sattuu ja lujaa. Siis 3 tolppaa pystyyn sain ja tuolla toisella puolella jo esittelemäni lyttyyn lyödyn mutta tais jäärä mun lekailut tähän , ainankin hetkeks aikaa. tekispä mieleni kirjuuttaa muutama ruma sana mutta en piruuttanikaan kirjuuta. Ähäkutti. Ukkopahalle ajattelin vastata jos kysyy aidan keskeneräisyyttä että loppu inspis kesken, en kai aio tunnustaa ettei se leka pysynykkään mun käsissä ihan niinkun piti.onneks se tulee kottiin vasta yällä silloin ei kait tarvii selitellä ja huomenna se on jo kai ihan sormi. nyt se muistuttaa eikä niin kauheen etäisestikkään sitä millä miehet pissii....

Joo asiasta seipääseen eikun seipäästä asiaan.... Pihalla oon ollu kun lintulauta ja jotakin ainankin siellä kasvaakin ... ainankin liljakukot lihoo.... nyt kun jo tiiän mikä on edes liljakukko. Männä suvena retostelin puhelimessa ystävälleni jolla on "hiukan isompi" tuo vihreäpeukalo kun mulla että; Mun liljoissa elää sellasia sairaan hianoja ötököitä. Voi vitsi kun näkisit kuinka hianoja ne on ymsyms.... ja joo nyt sitten litistelen niitä ja kiroon voi kökönkökkö koko kukkoja. Nyt ei oo pariin päivään näkyny mutta :



Reikiä ne pirut on saanu aikaseks jo......
Nooh oppia ikä kaikki.

Etukäteis äitienpäivälahja.
Tämän ihanuuden olin unohtanut teille esitellä. Mun ihana tytsini löysi töistään tälläsen ja puhu mulle siitä ja yks päivä siis jo ennen äippäpäivää hain häntä töistä ja ryykäsin kattomaan vastasko mielikuvani kyseisestä tavarasta totuutta ja vastashan se. Ostin sen sitten itselleni äitienpäivälahjaksi perustellen ukkopahalle ; siks kun mää oon niin ihana äiti mun täytyy lahjoa mua että mää muistan olla se ihana äiti. Läpi meni.

Kyllähän jokainen äiti kai kruununsa ansaitsee.
Ilmojen puolesta ei voi huokailla ja taitaa se olla niin että vihdoin ja viimein kesälle saa toivottaa :


1 kommentti:

  1. Ei muutakun sormi kuntoon ja paranemisiin, sattuuhan sitä tekevälle, vai miten se nyt meni, aurinkoista loppuviikkoa.

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3