perjantai 8. helmikuuta 2013

Tulinpahan vaan..............

......... kertomaan siittä että mun ukkopahakin on aikas ihq, tänään se on ollut erityisen ihq muutenkin kun nukkuessaan ja sukeltaessaan niinku yleensä. Mua on vähän kyrsiny viime aikoina yks ja sun toinen asia ja myönnän että oon ollu järkky ämmä kaikille ympärilläni oleville. Tänään sitten ukkopaha ilmoitti että rytkyt niskaan mieluummin jotain muuta kun farkut ja huppari, ripsariakin voisit vähä sutasta ja oo valmiina viimestään seiskalta tai pual kasi.
Me mennään tänne........



Hih ihanaa. viime vuotisessa revyyssäkin oltiin ja se oli huisia. Ruoka oli älyttömän hyvää ja ohjelma ihan parasta A luokkaa. Katotaan onnistuuko tänä vuonna vai pistävätkö paremmaksi joka on kyllä aika vaikeeta.

Pakkohan mua on kuulemma jotenkin piristää kun mua ei kohta kattele kukaan saatikka kuuntele. heh empä ois ite uskonu............ ;)
Hih olen häpi....

Tiistainakin tapahtuu ehkä jotakin sain puh.soiton niin yllättävältä taholta että ans kattoo kuinka ämmän käy...... "joutuuko leimaan korttinsa taas uudessa paikassa vai jatkuuko vanhan lätkän heiluttelu."

1 kommentti:

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3