lauantai 2. helmikuuta 2013

Kyllä ny postausta pukkaa....



... kaamee tahti mulla, mutta annoin luvan itelleni tunnin bloggailla ny aamulla ja sitten alotan riehumisen tän torpan suhteen siis en ny kai muuten riekkumaan ala.
 Kiitos Lady of the Mess- blogille. Tää tunnustushan on tarkoitettu alle 200 lukijaa käsittäville blogeille joten passaa mulle ihan kun mun nenä päähän joka ei kylläkään sovi mun päähän, enivei.....

Kerro 10 lempiasiaasi tai lemppari-juttuas elämästäs jotenkin näin se meni..... 10 lempparia pitäis keksiä siis.....

Aika haastavaa koska mä oon taas sillä tuulella ettei lempiasioita ehkä kauheesti oo mutta silläpä tää varppina on hyvä terapiajuttu josko taas heräis huomaamaan niit juttuja jotka oikeesti on ihania ja hyvin.

1. Mun perhe on ihan huippis, se on varppina erilainen kun naapurin (jolla ei oo perhettä) mutta silti niin huippis juttu mun elämässä että en luopuis siit mistään hinnasta.

2. Mun elukat siis kaikki noi nelijalkaiset on mulle myös hirmu tärkeitä, jos mä saisin päättää niin mulla ois varmaan joku kotieläin piha systeemi missä ois kaikkee hiiristä elefantteihin, MITÄ ? eiks norsu muka oo kotieläin, häh ?

3. Koti, mun mielestä koti on siellä missä on sydän ei niinkään riippuvainen seinistä ja talosta siinä ympärillä
 ( tää ei oo mun koti miss me ny oleillaan jos seinillä ja ympäristöllä ois väliä), vaan siitä ketä ja mitä mulla on mukanani.

4. Määrätty vapaus elämässä, mun on pakko päästä pois välillä omiin siis oikeesti omiin oloihini, mulle riittää autoilu johonkin ja takas mutta se on se millä mä nollaan pollani.

5. Musiikki, ilman sitä mä en vois elää, liittyen tuohon edelliseen kun ajan yksin niin popitan täysillä ja ajan myös sen myötä aikas lujaa, ja juu u korttikin ollu katkolla muutaman kerran ei hyllyllä mutta reunalla jo muutamaankin otteeseen.

6. Mun oma siis mun lapsuuden perhe, mun äiti ja mun sisarukset, ilman syssejä ja veljiä ois aika tylsää. Luulen että ois aika juureton olo jos heitä ei ois. Heidän myötä tunnen kuuluvani johonkin ja tiedän etten koskaan ole yksin, aina on joku jonka olkapäähän nojata joku joka on oikeesti samaa sukua vaikkakin eri maata.

                                                  Nyt alkaa oleen jo vaikeeta..... apuaa............

7.  Mun omat tuunailut , tai oikeestaan se että mulla on mahku tehä ja onnistua josko myös epäonnistua tekemisissäni. Kauheen vaikee selittää mutta tiiän ihmisiä joilla ei oo mahollisuutta olla sellaisia kun ne on eikä niillä oo mahollisuutta tehdä sitä mitä ne haluaa.

8. Mun ystävät, niitä on vähän mutta ne on sitäkin rakkaampia  ja tärkeitä.

9. Se että tulee kesä, kärpäset ja se että saan kuopsuttaa ja ruopsuttaa ulkona, kölliä auringossa ja grillailla ruokaa.

10. Värit, tällä hetkellä mennään aika pliisuilla, harmaata , ruskeen eri sävyjä ja valkoista mutta turkoosi, vaaleenpunainen ja pastellit yleensä alkaa himottamaan näin kevään kynnyksellä.

Tääkin on iak hyvin kiertäny ympäri ämpäri blogeja mutta jos joku haluua nappaa ihmeessä mukaas ja koita onnees, mun mielest ei ollu kauheen helppo, johtuen varmaankin tästä olotilasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3