sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Elämää ja estetiikkaa

... tai jotain. Kuhan jostain pompsahti miäleeni.Ei vaan toimi netti ei muutenkun tooooooosiiiiiiiii hiiiiiiiiitaaaaaaaasti ja mun luonteellehan se ei käy.
 Nytkin istun sohvan nurkassa ukkopahan työläppäri sylissäni. Koska soneran setä sano että tässä toimii täysillä juurikin tässä kohtaa.... voi ****************** iso kasa rumia sanoja. Ei se toimi tässäkään kun jollakin hitausnopeudella ja mulla palaaa hihat ihan justansa. (eipä tarvii uusia olkkarinkaan järjestystä)
Mehtäemännällä oli kiva arvonta ja pakkohan siihen oli osallistua, (linkki sivupalkissa) sen tarrafirman sivuilla palloillessani löysin tälläisen

 tää vaan ois niin mun näköinen ihan punaisesta verestäni huolimatta. Ainoo vaan että mulla ei oo tälläselle muuta paikkaa kun kaapin ovet meillä kun on maailman tyhmin keittiö sellanen tyhmä pitkula jonka toisella sivulla on tiskipöydät ja tasot ja toisella puolella laitteet jää-pakastin kaapit ja uunit ja päädyssä taso ja  nurkassa hella. Eli ei seinäpintaa yhtään kun kaikki mikä kaapeilta jää on ikkunaa =( Silloin kun muutettiin se oli hieno mutta nyt käytössä huomannut kuinka epäkäytännöllinen se on. Mutta silti mää päädyin valkkaamaan tälläsen se oli vaan niin hiano. Siis jos mää voitan sen arvonnan hah jos en voita luulen että joudun tilaamaan ton....

Maailman 11. ihme, sain viikolla puhelun jossa mua pyydettiin töihin, edellisen puulaakin "sisaryhtiöön" tai miten sen ny sanois... No siihen mikä on tunnettu esimerkiks helikopteri ostoksistaan vai myynneistään en ny muista. Ukkopaha kysyi jäitkö miettimään edes ja myönsin johon sain jäätävän hiljaisuuden vastaukseksi. Siis kieltäydyin kauniisti ja ihan vaan oman mielenterveyteni takia, en sen takia että ukkopahakin oli sitä mieltä että ei oo mun juttu enään. Nyt vaan on aika ihan jollekkin muulle vaikka kyllä se silti mieltä lämmitti että haluisivat mut sinne, olisin siis tarpeellinen johonkin, kaivelin hiukan ja tuttu tätihän siellä oli kaiken takana ihminen johon tutustuin syksyn messuilla lahdessa ja meistähän tuli heti melkein syränystiksiä. Ihanaa ajatella että jonkun mieleen jäin ammatillisessakin mielessä.

Asiasta saappaaseen näin unta talosta, isosta vanhasta ihanasta maalaistalosta ja sen pihapiiristä,navetoista pihasaunoista ja sellasesta kyl te tiiätte. Kävin sitten tutun heppatallilla hiukan autoilemassa ja sillä matkalla näin sen talon ; sen mun unen talon uskomatonta. Skeptinen minäni (ukkopaha) sanois että oot ajanu sen ohi ennenkin ja siitä jääny mieleen ja näin varppina onkin mutta siit tieltä ei nää sinne pihaan kun pienen kaistaleen ja unessa mä näin koko pihan. Hmmmm mun on varppina pakko lähtee vakoilureissulle.Se talo on tyhjillään eli en kai kauheeta rikosta tee jos käyn vaiks auton kääntämässä siinä pihassa kun ajoin niinku harhaan kun olin menossa niinku johonkin muualle. Kunnan toimistosta kai saan sen selville kenen se on ja mikä sen kohtalo on ???? Mää vaan pahaa pelkään että jos ja kun sen selvitän niin talokaupoillehan täss viel joutuu...... ehkä mää viel hetken miätin hilijaa iteksein....ja käyn ehkä vaklaan ihan vähän vaan......
Lapasien loma loppu huomenna ja mun on myönnettävä että IHANAA, ilmiselvä paskaäitipapukaija-merkin paikka taas mutta olen jo koko viikonlopun (lue;viikon) ollu valmis luopumaan noista vaiks vaihtareiks uruguaihin tai ugandaan johonkin hiton kauaks kuitenki.... pari kiliä voisin ottaa vaihtarina..... Ällöpällö äiti kun oon ...... nyt supersuklainenkaakao nassuun ja lukeen muita... kiitos ja kumarrus....
                                                       ihanaa ens viikkoo kaikille...........

3 kommenttia:

  1. hahahaha..ihana tää siun kirjootustyylis. tulen niin hyvälle tuulelle siun juttuja lukiessas. ja kiitosta vaan mainoksesta oikein kovasti!!!

    VastaaPoista
  2. Jaahas, mä olen sit matkoilla kun muutatten siihen talopahaseen :DD
    Se on kuule toi unimaailma ( ja lapasten maailma) ihan henkimaailman juttuja joskus.....mä nyt sit jään odotteleen paskaäitin postausta, että lapset vaihtu pariin kiliin ja niille pannahisen kileille piti ostaa uus piha :D

    VastaaPoista
  3. Ja mä niin täysin yhdyn Pein vastaukseen - siinä on ilmaistu munkin toiveeni paremmin kuin itte osaisin;)

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3