torstai 31. tammikuuta 2013

Angst........

                                                       Elämä on ottaa ja antaa.
                                                 Tällä hetkellä tuntuu vaan ottavan.

                      Nooh sitä antaumusta ootellessa on hyvä bongailla haasteita jotka on vapaita.
                                         Pepiltä punatukan blogista nappasin tämän;


Pitäis kertoa viisi omituista tapaa itsestään!!
-onkos mulla muitakin ☺


Tuo lause oli kun mun päästä lähtösin.  Eli ei jääny paljon vaihtoehtoja. Vapise maailma paljastan kamaluuksia itestäni;

1.Aamurutiineihini kuuluu siis ennen ovesta ulostautumista, rauhallinen herääminen ilman hötköilyä,ainankin pannullinen kahvia ja pari kipakkaa tupakkaa sitten voin ajatella herääväni, joskus tuokaan ei auta, ja silloin ei oo sitten se hyvä päivä.Olen siis äärettömän addiktoitunut aamusauhuihin ja aamukahviin ja tarviin aikaa heräämiseen, ukkopaha on taas ihan toinen laita, sen kello kun soi se nousee, pukee ja lähtee, juu ei sovi mun kropalle.

2.Olen järkyttävän v,mäinen kun sille päälle satun ja suorapuheinen. En kunnioita ketään enkä mitään jos alan latelemaan "totuuksia" suustani. Useimmiten osaan pitää turpani kii ja olen pitkäpinnainen mutta joskus muutama sammakko livahtaa ulos.Muutenkin tuo ihmisten kunnioitus on vähän niin ja näin, vanhempia siis oikeesti vanhempia ihmisiä kunnioitan tietysti mutta jos joku edes hiukankaan samalla viivalla mun kanssa seisova, titteliin katsomatta alkaa mäkisemään jostain niin aikas railakkaasti saa kuulla mun mielipiteitäni , ja ne harvoin jää yhteen siis ne mielipiteet. Kunnioitus on asia joka täytyy mun mielestä ansaita ihmisenä ja muullakin kun tittelillä tai muulla turhanpäiväisyydellä.

3. Musta sanotaan usein että oon ylpeä ja kylmä ja katon ihmisiä nenänvartta pitkin heidät ekoja kertoja tavatessani, harvoin korjaan tilannetta ja annan heidän luulla minusta mitä lystäävät ellei se ihminen ole sen arvoinen että ajattelisin hänet kohtaavani vielä toistekkin. (tosi sosiaalista)

4.Tuo dietti juttu huhhuh kuules Pepi samassa veneessä mennään, järkyttävä herkkubeba tääläkin, mutta ajattelen toisaalta sen asian olevan niinkin että jos mun jumankeuta tekee mieli jotain niin sitten mää syön sitä. Syön muutenkin ihan älyttömän epäterveellisesti, saatan olla kakskin viikkoo syömättä lämmintä ruokaa ja sitten paikkailen nälkää kaikella pas**lla mätöllä. JA KAHVILLA. Kahvia kuluu tuhottomasti ja koko ajan, jos kahvi ja suklaa loppuis maailmasta luulen että se ois yksi syy harkita itsaria.

5.Olen materialisti tai ainankin luulen niin =/. haalin romua ja roipetta nurkkiin seisomaan, usein kyll tuunaan ne omanlaisekseni mutta mun on hirmu vaikee luopua mistään ja tää alkaa oleen jo ehkä joku onkelma, osaks se on laiskuutta en jaksa alkaa niit kelleen kauppaamaan tai mihinkään laittaa poiskaan siks ne jää usein lojumaan varastoon. usein käy kyll niinkin että huomaan varastoon jotain kiikuttaessani että hei perskutarallaa täällähän on tämmönenkin ja tavaraa menee eestaas sisälle ja varastoon.


Tässähän näitä, oompas mää aika kamala ihminen. Puhelin ei soi tai soi mutta ei siitä numperosta mistä odotan, ja muutenki kaikki nyppii mutta Pepille laitan postia kun ehdin edelliseen postauksen kommenttiin viitaten... =)

teini löysi koneelta paintin... =) vitsi mikä taiteellinen lahjakkuus.

2 kommenttia:

  1. Rupesin hyräilemään sitä "Mielin määrin kahvii ja tupakkaa" - biisiä tätä postausta lukiessa :) Etkä sää ole yhtään kamala ihminen, sää vaan tohdit tunnustaa asioita, joita ehkä moni muu peittelee tai kaunistelee.

    VastaaPoista
  2. Nuohan kuulostaa ihan minulta :)
    Paitsi se rööki ja kahvi, ekasta olen päässyt eroon ja toista nautin ekan kupin töissä !

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3