tiistai 11. joulukuuta 2012

Piiiitkästä aikaa







mä ihastuin melkeimpä rakastuin. Sattumalta kahlailin ystävän FB sivuja läpi ja löysin jotain järisyttävän hianoo.....
Korukaupan nimeltään Elvari yhden naisen unelma yritys Vihdistä ja voi tsiisus mitä koruja aivan syötävän ihania. Nyt mua niin nyppii kun en menny kädentaito messuille koska olin niiiiiiin pettyny niihin viime vuonna ( enkä saanu vapaalippuja) koska nää olis ollu siellä ja mää missasin mahdollisuuden kuolata ja hypistellä näitä ihan livenä.

Mää en vaan osaa nyt sitten päättää mitä mää  haluisin mää haluisin ne kaikki =(.

Tän mää haluisin juu mun auton avaimiin.......


Nää mää näkisin niin mun korvissa killumassa vaiks tälleen talviaikaan ja mää niin näkisin kun kaikki kuolais mun koruja hei....

Nää mää näkisin taas niinku kesällä mun korvissa roikkumassa kun tsillailen teranssilla.

.... sit kun mullois tämmönen kaulassa niin kaikki kakku vampyyrit iskis muhun silmänsä ja haluis pureskella mua.... (ei muuten hassumpaa jos ne vaan ois esim jonkun hyvännäkösen näkösiä vaiks jonny depin tai sen "uuden" bondin njamskis sen granen juu nou).
Ukkopahalle näytin kuvia anova katse silmissäni sellanen koiranpentu juttu tiiätteks ja näin kun se kirjotti puhelimeensa sen nettikaupan osoitteen ylös.....(ainakin toivon niin tai sit se kirjoitti jollekkin valkotakkiselle setälle tekstiviestin että tuu ny jum*****a hakeen toi akka hoitoon jo)

Mää vaan niin kyllä ny rakastuin käykää hei oikeesti kuolaamassa noilla sivuilla klik http://www.elvari.fi/.

Niin ja mää teen tän ny luvalla tän kuolaus postauksen, oikeesti kysyin luvan ettei kenenkään taas tarvii mua kauhiaks rikolliseks haukkua.
Joo en oo tehny mitään joulun eteen... tai no joo vähän mutta siitä sitten huomenna tuolla toisella puolella.....


PS; kerroinks mää jo että mää oon rakastunu... hih.....

3 kommenttia:

  1. Oijah.. on ihania..
    Mä sain kerran kaverilta lahjaksi kakkukorvikset.. en muuten voinu olla kokeilematta hampailla :D

    VastaaPoista
  2. Mä pistin Elvarin joskus suosikkeihin, tykästyin niihin englantilaisiin lakuihin :)
    Jos mä voisin jotain roikkuvia korviksia käyttää, niin sellaiset olis aina korvissa!!
    Ajattelin joskus että pistän blogiarvontaan, mutta kun en o ehtinyt....

    VastaaPoista
  3. nuo elvarin korut kuuluu miunkin suosikkeihin.

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3