maanantai 17. joulukuuta 2012

Että sellasta joulua sitten niin....

... ei nappaa ei väkisin eikä yrittämällä eikä yrittämättä.
Pakko pullaa tuntuu olevan. Kaikki makean imelä joulu hössötys tekee pahaa ja harmaa valkoisella, ehkä hiukan jotain muuta mennään.
Ei punaista ei vihreää missään nimessä meille, eikä kyllä tunnu menevän mikään muukaan väri.
Mulla on ollu aina tapana laittaa jonkun värinen joulu, puna-kultainen, musta-hopeinen, sini-hopeinen, violetti hopeinen, turkoosiakin on ollu juu ja pronssia. Nyt ei mikään ei niin mitään. Kaikki ällöttää suorastaan kuvottaa.
Tein joulukynnetkin syvän punaista kärkiin ja kirkkaan punaista glitteriä päälle, pari pikkuista söpistä timangia.
 VOI YRJÖ.

Ei oikein ny ymmärrä, joululaulut kuvottaa vaikka eilen yllätin itteni hyräilemästä sitä.... lumienkeleitä ...... missä se pikkutyttö laulaa niistä. =). En edes kauheesti tykkää siitä joululaulusta mutta kummasti hyräilin, mistä lie päähän pämähtänyt.
Toisiks nuorimmalla oli eilen konsertti kirkossa lauloi taustoja kauneimmat joululaulut konsertissa ja hetken ovella tippa linssissä kuuntelin ja mun oli pakko lähtee pois. En vaan voinu jäädä parkuun siihen kirkon ovelle. Eli paskaäitipapukaija-merkin paikka.TAAS.
Piparitalkoot vol. 3 suoritettu ja enempää en leivo jos joku noi syö niin sitten meil ei oo jouluna pipareita, rajansa kaikella, pursotinpussit piilotin viime kerrasta viisastuneena ja tomusokerikin oli loppu, kaupoistakin ;).
Viimeiset "tilaukset" saan tänään maailmalle. Hitosti jäi ideoita mutta ehkä sitten ens jouluks jotain uutta sillekkin rintamalle.
Tuttu käväs lauantaina ja kehui kuistilla että ; ihanan näköistä teillä, siis tosi kaunista. Kun pyysin hänet sisälle alkoi ylistys virsi vaan jatkumaan. Voi kuinka ihanan jouluista teillä jo on ja niiiiiiiiiin kaunista kaikki..... jne jne....... ja tiiätteks mitä mun teki mieli.... ottaa sitä naista niskasta kiinni ja viiä se varpaat maata koskematta ulos ja sanoo kauniisti heippa ja soitellaan.
Että tällänen joulufiilis täällä.......

Jotain sentään ja jos tää on jonkun mielestä tarpeeks ja jouluista ei oo mun aiempia jouluja nähnykkään ikuna koskaan... itseasiassa aika harva teistä on mutta kuitenkin ......


Ritken tonde  <3
Pelarkuuniakin hitto kukkii pienin mutta sitkein vaaleenpunasin nupuin... omituista mun miälestä...










Yks koukkukin on vähän vinksinvonksin niinku määkin.... sopii hyvin....

Lähen yrittämään jotakin.........

5 kommenttia:

  1. sama hommeli täällä ei kiinnosta yhtään moinen joulu..yritän väkisin itselleni ja perheelle vääntää joulun tänään. väriterapiaa..siis tiedossa..

    VastaaPoista
  2. Mää olen pohdiskellut, että saako/kehtaanko laittaa epäjouluisen postauksen, mutta sää et ainakaan mua kivitä siitä synnistä :D

    VastaaPoista
  3. Mä melkein jo lasken päiviä että saa tän jouluhömpänpömpän pois, vaikkei tämä nyt lapasesta olekaan lähtenyt...kai mä nyt vaan olen katsellut tätä niin tiiviisti monta päivää....kotona kun olen. Töihin vasta joulun jälkeen.
    Sesterin porilka ja vanhemmat tulee mun luo aattona, joten kai täs tarttis jotain....kinkku esimerkiks...

    VastaaPoista
  4. Nyt on sun pakettis viimein postin kyydissä,hiemanhan tuo kesti;) Ja niin tohkeissani olin että siitä "puuttuu" yks juttu mutta voi sitä käyttää ilman sitäkin "juttua",toivon että tykkäät ilman sitä jutskaakin ja varsinkin koko jutskan väristä,eikös vaan ollu selkeesti ilmaistu:D
    Mä täällä kans yritän puhaltaa hieman sisäiselle jouluhengettärelleni ilmaa,flunssa vei voimat niin tyystin että meinaa olla pieniä käynnistysvaikeuksia:D

    VastaaPoista
  5. Koitan hokee että tulee se joulu tein tai jätän tekemättä. ... Kiki en kivitä sua enkä ketään muutakaan ketä ei kiinnosta moinen hömpötys. Määkin yritän emännän lailla edes jotain lapasien iloks.ja senkin takia että niit vieraitakin on tulossa huoh =(. Ihanaa Kirsi eikä haittaa kaikki ei aina käy kun elokuvissa.

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3