keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Ähky.......

Voi ähkyn pähky.
Joulu on ohi.... (luojan kiitos) saa lopetella syömisen ja ennenkaikkee makaamisen... vaikka ei sillä oon nauttinu kaikin kaksin rinnoin koko ajasta. Sit vihdosta viimein kun sain aikaiseks sen joulun järkätä oon ollu hirmu tyytyväinen, ja vaan nauttinu. Vastoinkäymisistä joita lähipiirissä on riittänyt ja surullisistakin tapahtumista huolimatta onnistuin nauttimaan vaikka nuo asiat takaraivossa jyllääkin. Ne on asioita joille ei vaan voi mitään , aika korjaa haavat. Tsemppiä ja olkapäätäkin on silti saanut tarjoilla kaiken muun ohella.

Me on vaan oltu joulu ja tapaninpäivät maattu, syöty ja saunottu ja lapaset on pelaillu pukin tuomia pelejä ja mä uppoutunut kirjoihin jotka on jääny lukematta ja suklaarasioihin jotka ei tunnu loppuvan tänä jouluna ollenkaan aina kun saan yhden tyhjäks löydän jostain uuden.... vitsi mikä TAIVAS joo mutta nyt alkaa riittään.
Huomenna lähen kunnolla ulos ja lenkille ja ihmisten ilmoille. Mä oon lihonu ainankin 200tuhatta500kiloo joten nyt on pakko tehä jo jotain.....
Ilmiselvästi olin ollut liian kiltti koska lahjasaldokin oli yllättävän suuri. Tarttiskohan parantaa tapansa ens vuonna ja edes yrittää olla tuhmempi.


Laitoin arvonnan pystyyn tuonne toiselle puolelle eli Sinisen talon Mirstaakkeli- blogiini *klik* joten ei kun onneensa koittamaan kaikki.
Huomenna on pakko ajaa kirkolle katsastamaan oisko se Itella auki josko sen Kirsin paketin saisin ulos. En malta oottaa mitä ihanuuksia sielt tulee. Mää olin näet niin urpo etten tienny (tai siis oon vieläkin) kuinka mietin posti on auki ja jo kaks kertaa kävin siel oven takana kolkuttelemassa mutta iliman pakettia jäin. =(
Täytyypi tähänkin todeta että kyllä maalla on mukavaa.
 ja ny iltalenkille josko ees kilon sais pois sit voikin syyä vähän suklaata taas..... *röyh*

1 kommentti:

  1. Sama tauti taitaa vaivata....laiskuus ja suklaaähky! Tosin muutakin pientä vaivaa, mutta ei sitä lasketa :)

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3