torstai 29. marraskuuta 2012

Mikä mikä mikä.....

.... mikä sua vaivaa. Lauloi iso rintsessa mulle eilen ja sama jatkuu tänään. Kihisee,pihisee ja puhkuu. Joku ennenaikanen mummoilutauti, kuumia aaltoja ,miälialanvaihteluita ja raivareita niin että silimissä pimenee.
Jaajaa joku vois sanoo että se aika kuusta mutta kun ei oo kun mulla ei oo niitä aikoja kun ei oo niitäkään mikä sen aiheuttaa..... Ukkopaha mietti; pitäisköös sun kaljalle päästä. JUU EI TARVII huusin. Ei kestä enään niitä seuraavia aamuja kun ei osaa edes sitä tehdä niinkun kunnolliset ihmiset, sekin kun on vähän niinku on/off, joko tai, fifti siksti juu nou. Ja tää on kyllä useimmiten seurasta kiinni, mun on oltava tässäkin asiassa nopeempi ja pystyvämpi kun kavereitten heh ja joo o yleensä muilla on aina hauskaa sen jälkeen. No ei vais, mutta kun ei nappaa ny sekään.

Mä oon kait pettyny jaa mihin no emmää vaan tiiä, johonkin selittämättömään. No eikai sille sitten mitään voi, juu ei voi niin, no älä sitten ruikuta, no ruikutampas... tälläsiä yksinpuheluita harrastin tänään kun ajelin ystikselle hankintamatkalle. Hah ja helpotti mää oon vaan niin hyvä riiteleen itteni kanssa. ja autossa ei toiminu mankka että ois voinu ees laulaa....

Apinat kihisee kalentereittensa perään ja mua raivostutti sekin, rintsessa halusi välttämättä kalenterin josta saa patukoita ja pusseja. ( M &M ) ja noo ihana äityliini sen sitten K-Marketista osti kun siellä niitä olin nähny. Tiiätteks menin Rismaan seuraavana päivänä ja se sama stanan kalenteri oli siellä vitosen halvempi siis VITOSEN..... AAAAAAARRRRGGGGGGHHHHHHHH miten voi joku asia olla noin. Mää en niinku sitäkään ymmärtäny en sitten niin millään. Aika harvoin kitisen tai tinkaankaan mistään jos joku asia maksaa sen mitä se maksaa se sitten maksaa sen, minkäs mää sille voin mutta toi oli jo riistoo mun mielestä.
Ja muutenkin oli tasan viimoset joulukalenterit mitkä ostin tähän torppaan haloo hei 5 joulukalenteria ja 75 euroo uppos.....
Tääkin ärsytti....

Mikähän viälä, jaa niin se auton mankka, siis olin ison rintsessan autolla ja se mankka alko jutteleen mulle. Ukkopaha sano ettei se toimi joku johtolöysä-juttu siel on kuulemma joo mutta aika aavemaista siinä kun sitten ajelin ja riitelin itteni kanssa yht äkkiä kuulu jostain sana joo. Hetken olin hiljaa ja mietin kuka mulle puhuu ????? ei kukaan sanonu enään mitään joten keskityin taas itteeni,,, ja taas kuuluu joo joo niin määkin.... Alko jo karmimaan rangassa että WATTÖPLAAK (pikkurintsessa sanoo aina näin =) )
Kuka mua pitää pilkkanaan,,, sitten alkoi kohista ja surista ja hetken aikaa kesti ennenkö tajusin sen olevan se kummitusmankka joka kai toimi aina kun joku sano joo.
Hah ei kiva juttu varsinkin kun aloin sitten tuijottelemaan sitä mankkaa ja oottelemaan sanooks se muutakin kun joojoo. Ei sanonut.

Ens viikolla tiatteriin ja mua ärsyttää sekin kun oon niin lihava ja mulla ei oo vaatteita vaiks oisin kauhian laihakin.... enkä kyllä mee kauppaan..... voisin kyl mennäkkin mutta en ainanakaan tunnusta meneväni.
... ja pikkujoulutkin ois  EEEEEIIIIIIIIIIIII........... pakko mennä kauppaan voi dääm....


Onkohan huomenna jo lunta ? Täällä on leijunu sellasia hitusia muutamia silloin tällö mutta ei vielä ees valkoseks asti oo maa päässy. Kipalla oli jo metri ainankin ja (ärsyttää) määkin haluisin jo. =(
Katotaan oonko huomenna viel samaa mieltä kun kahlaan tuol 8 metrisessä hangessa. Meillä kun käy aura joskus ja jouluna ja joulu on kohta joten se joskus on sit varppina keväämmällä.

Maalasin ja hankintamatkojen tuotoksista sitten tuolla toisella puolella. Ärsyttääks teitä hyppiä sinne tänne vai vedänkö takasin tuon toisen ????
Tätäkin herraa ärsyttää, ilmeestä päätellen

3 kommenttia:

  1. Siel on nyt selkeesti jotain muutosvastarintaa tilanteen muutoksesta johtuen :D
    Sä et tiedä mitä ja milloin tekisit, milloin on oikea hetki millekin vai onko? Heti vai huomenna, no kaikki heti, totta mooses....istu persiilles ja ota lunkisti.
    Ei o kiirettä. Mihinkään! Kyl se joulukin siel tulee, väistämättä!


    Ja se prkleen lumikin, kuulemmma :/

    VastaaPoista
  2. mienäki tuskailin noiden kalentereiden hintojen kanssa. onneksi en luvannu lapsille ostaa kallista. noh..nyt niillä on tollaset kahen euron suklaa kalenterit ja hyvin kelepas kun sanoin jotta lego kalenterit oli loppu :D

    VastaaPoista
  3. Ei haittaa yhtään toinen blogi. Näitä sun ihania postauksia ja tuunauksia lukee mielellään vaikka kolmestakin blogista :) Määkin saan yksinpuhellessa riidan aikaiseksi minän ja meitsin välilä :D

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3