perjantai 9. marraskuuta 2012

LiibalaabaDiipadaapa

 Mulla on näköjään tapanani postailla viikon välein,tai kahden. Tällä viikolla on tapahtunut taas niin outoja asioita että alan olemaan varma että enkeleitä on sittenkin olemassa. Minulle annettiin alkuviikosta sellainen mahdollisuus etten miettinyt enkä harkinnut hetkeäkään. Ukkopaha on jo pitemmän aikaa tukenut ja hoputtanut minua tekemään yhden asian johon sain varmistuksen vähän hassussa muodossa mutta sain kuitenkin. Nyt on aika kääntää uusi sivu elämästä ja olen äärettömän huojentunut ja onnellinen. Olen vapaa eräästä eläämääni rajoittaneesta asiasta joka on valvottanut ja aiheuttanut järkyttävää stressiä. ja nyt en voi kun huokaista iso taakka putosi pois. Elämä jatkuu ja luulen että minulle ja läheisilleni paljon parempana ihan vaan siitä syystä että MINÄ olen nyt onnellinen ja voi jakaa sitä myös muille. Pois on se väsynyt äärettömän väsynyt ja kiukkuinen ja kärttyisä akka. Voin alkaa alusta omana itsenäni...... Joo ettei menis lässytykses kerron erään paketin tarinan siinäkin oli varppina jotain johdatusta..... aikanaan otin Tää ois tän koti Blogista haasteen vastaan ja tsrkoitushan oli jakaa hyvää mieltä jonkun itse tehdyn jutun muodossa eteenpäin.... Kipa Kipan paja blogista nappas haasteeseen kiinni ja kun tuli paketin lähettämisen aika joka hemmetin kerta unohdin sen eteisen lipaston päälle kun sen vihdoin sain postiin asti, paketti ei sillä reissulla mennytkään perille asti.. se seisoi tampereella pääpostin konttorissa eikä liikkunut mihinkään. Soitin ja kyselin ja siellähän se nökötti. Hiukan komensin että laittaaka ny jumankekkana se perille asti ja lupasivat toimittaa sen. kuinkaas kävikään... viikon kuluttua paketti odotti mua MUN kotiovella. ei kun postiin takas ja jo ny on prkl jos ei tää paketti oo huomenna espoossa revin joltain pään irti. No ei sentään leimauttivat sen uudestaan ja sain sen matkaan ykkösjakeluun ilman maksuja. Jotain sentään. Loppu hyvin kaikki hyvin Kipalla oli postaus sydämistäni. Oleppas hyvä Kipatsu..... En voi ymmärtää mikä mätti mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Olen tehnyt yhtä ja toista kauhia draivi piällänsä ja kauheesti tekemistä... niistä näköjään myöhemmin kun tää puhelinpostaus ei oo ihan mun laji. Ihanaa viikonloppua ja onnea kaikille ihanille isille

3 kommenttia:

  1. Tuo Kustin polkeminen on näköjään niin kovin arvoituksellista nykyään :)

    Mitäs sulla?? Mä kuulin että kaffeella vaan istuksit siellä täällä, ja olin ymmärtävinäni taannoin että nyt pitäis olla siellä kaukana....?
    Tilanne muuttunut??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulet Pepi kyllä ja arvaat varmaan keltä. mutta ei huolta kuten sanoin olen häpihäpihääääääpiiiiii. <3

      Poista
  2. Jep, paketti tuli perille ja ilahduin kovasti, kun sen avasin! KIITOS!!! =)

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3