sunnuntai 12. elokuuta 2012

Arvonta suoritettu.....................

Olen siis kotiutunut ja alan orientoitua koti elämään ja päässyt irti roikkuvista lapsista, ei kauaa jaksanut äipän syli kiinnostaa.... =( Rintsessa lähetteli hellyyttäviä tekstiviestejä koko komennuksen ajan ja se varmaankin helpotti ikävää täällä kotopuolessa mutta minulla tuppasi itku päästä useammankin kerran niitä hotellin yksinääisyydessä öisin tavatessani. Oikein kirjoitus ei ole neidin vahvimpia puolia mutta eipä kai voi odottaakkaan kun huomenna vasta koulutiensä aloittaa. Olen aikas ylppis neidistä kun osaa noinkin hyvin kirjoittaa vaikkei ole päivääkään koulussa istunut vielä. Ihana rintsessainen. Täällä siis kuhistaan ja kahistaan koulujuttuja ja koko ajan puhutaan mitä sitten kun ja mitä sitten kun.....
Jään pariksi viikoksi lomalle ollakseni koulumatka-apurina ja isoimman jännityksen purkamis jätesäkkinä todennäköisesti. Ihanaa mutta toisaalta kamalaa että mun rakkaat on jo kaikki nyt niin isoja että viimeinenkin aloitti koulutaipaleensa. =( Olen siis vanha -akka. Pitäisköhän jo vanhemmasta päästä alkaa vauvoja kyselemään ??????? eilen pitelin kuukauden vanhaa pientä poikaa sylissäni ja oli se aikas pakahduttavan ihanaa. Enään en kyllä omia haluis mutta tollain lainaan vois aina välillä ottaa. =) Suloinen runttunaama.

Mutta nyt asiaan kohta kaikuu ukkopahan käsky tortilla illalliselle joten pakko panna vauhtia hommaan.....

Konnitus jähyää ja arvonta on suoritettu ja palkinnon voitti Kipa, jonka sinnikyys palkittiin vaikkei linkityksistä lisäpojoja saanutkaan,,,, =)

Tää ois tän koti-blogissa olevan linkin kautta löysin tänne tavoittelemaan palkintoa numero 1. Yhdellä arvalla mukana. Saako toisen arvan, jos arvonnan linkittää? =)   

Siis laitatko Kipa mulle osoitteitas s-postiin syrjamirah@suomi24.fi nii saan laitettua palkintoo liikkeelle....

Ja arvonta kuvia olkaatten hyvä teitä oli hurjasti ja paljon enemmän kuin uskoin ja tervetuloa kaikille uusille lukijoillekkin toivottavasti viihdytte tässä sekaisessa ja poksahtelevassa eikä aina niin kauhian täysjärkisessäkään mutta munlaisessa Blogissa....

Näin monta teitä oli WautsiWau.

Tänne teidät upotin....

Pieni rintsessan käsi kävi ja nosti......

Tälläisen lapun......

Kiitos vielä kerran kaiklle osallistuneille ja Kipalle lähtee helmikirjat heti kun saan osoite postia.... =)

2 kommenttia:

  1. Ohhoh - ei oo totta...voitiksmä??? Kiva kiva ja kiitos! Mä en oo ikinä voittanu mitään, paitsi kerran voitin torilta ostamillani arvoilla kaksi pakettia topseja. Jep, niitä vanupuikkoja. :D

    Mä oon ihan shokissa täällä. =)

    Mukavaa koulunalkua!

    VastaaPoista
  2. Onnea Kipalle!
    Ja kaikkea hyvää rintsessan koulutaipaleelle! Etkä sä oo yhtään vanha, luulet vaan! ;)

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3