tiistai 19. kesäkuuta 2012

Lisää totuuksia....

051.Inhoan kaikkia öttiäisiä ja murkkuja ja hämäkäkkejä ja ja ja sellaisia ällötyksiä, melkein hysteerisyyteen asti. Voin siivota sitä ihtiänsä tai oksennusta tai verta ja suolenpätkiäkin yökkäämättä tai pelkäämättä tai voimatta mitenkään pahoin, mutta öttiäiset saavat minut huutamaan ja yökkimään.

052. Kotona talvella minulla on aina villasukat jalassa.

053. En voi sietää käytettyjä tai rytistettyjä paperinenäliinoja. Hyyh.

054. väsyneenä ajattelen itsestäni kolmannessa persoonassa.

055. Tulipalon sattuessa pelastaisin elottomista esineistä

a) kenkäni
b) vintagemekkoni
c) käsilaukkuni.
Tässä järjestyksessä.

056. Inhoan ryhmässä laulamista.

057. Tykkään leipomisesta. On ihanaa läträtä erilaisten täytteiden, liivatteiden ja päällisten kanssa!

058. Rakastan ruuanlaittoa.

059. Olen epäreilu tappelija. Vedän aivan varmasti kaikki vanhimmatkin jutut mukaan riitaan;) enkä suostu kompromisseihin kun olen vihainen, kuvittelen aina että vain ja ainoastaan minun suuttumukseni on oikeutettua.

060. Kauniiden ja Rohkeiden Ridge-Brooke-Taylor-kolmiodraamassa olen aina ollut Brooken puolella. sitä naista on vain pakko hiukkasen ihailla. En tosin ole katsonut kaunareita muutamaan vuoteen, mutta oletan ,että sama draama siellä on vieläkin;)

061.Haluaisin päästä taas mopoilemaan yksinäni.

062.En ikinä muista poistaa vanhaa kynsilakkaa. Teen sen yleensä vasta siinä vaiheessa kun kauhistunut äitini huomauttaa asiasta.

063. Viime aikoina olen huomannut häiriintyväni paljonkin ajatuksesta, että joku tuttu lukisi näitä muistiinpanoja kertomatta siitä minulle. Eli, tutut, paljastakaa itsenne;D

064. Olen aika varma, että kuuloni on hiukan tavallista huonompi. Tämän vuoksi omaan mm. suhteellisen ärsyttävän tavan seurailla ihmisiä huoneesta toiseen. En vain yksinkertaisesti kuule niin hyvin, että voisin jättäytyä esimerkiksi toiseen päähän asuntoa! ja jos niin teen alkaa itseänikin ärsyttää jatkuva huuteleminen.

065. Olen juuri nyt koukuttunut kaikkiin lohiruokiin. Voisin syödä lohta aamiaiseksi, lounaaksi ja päivälliseksi.

066. Voin ylipäätänsäkin syödä mitä tahansa ruokaa mihin aikaan vuorokaudesta tahansa. Vatsani tai mieleni ei tee mitään ero sille aloitanko päiväni pihvillä vai puurolla.

067. Rakastun noin kerran kuukaudessa tulen palavasti johonkuhun ihmiseen tai asiaan ja märehdin sitä sitten aikani kunnes tulee joku uusi ja unohdan sen vanhan.

068. Itken elokuvissa mutta en tosielämässä.

069. Jämähdän aina vanhoihin juttuihin ja märehdin niitä ihan liikaa kaiket yöt.

070. En ole ikinä käynyt älykkyystestissä. Olisi tylsää saada tietää olevansa tavallista tyhmempi mutta vielä kamalempaa olisi kuulla olevansa normaalia fiksumpi ja tulla ihmiseksi, joka ujuttaa väkisin sivulauseeseen älykkyysosamääränsä.

071. Lempileffani kautta aikojen on tuulen viemää... Sisäinen pikku romantikkoni herää sen elokuvan myötä henkiin. Kun tuijotan sitä sohvan nurkassa paperinenäliina pinon kanssa ja itken haluan olla ehdottomasti YKSIN.


072. Omaan suhteellisen ärsyttävän tavan änkyttää silloin kun haluaisin sanoa jotain tärkeää. Toistelen myös sanomaani joskus jankuttaenkin. ÄRSYTTÄVÄÄ.....

073. Uskon horoskooppeihin, ennustuksiin, kummituksiin ja kaikenlaiseen yliluonnolliseen, osaksi omien kokemusteni kautta. Omaan myös kyvyn aistia joitakin asioita, minulla on myös erehtymätön ukkostutka niskassani. Se ilmoittaa ukkosesta jopa tehokkaammin kuin VTTN, ukkostutka internetissä, tää on testattu juttu errän sen kehittäjän siis sen tutkan kehittäjän kanssa ja edelleen heille on mysteeri niskani oikeellisuus. ÄHÄKUTTI.

074. Mielestäni asiat pitää pystyä sanomaan päin naamaa. Tämän vuoksi olin täysin tyttäreni puolella kun joku naapuri oli jättänyt heidän bileistään rappuun nimettömän valituskirjeen. Hei, jos kuuluu meteliä, niin mene sanomaan, älä piilottele lapun takana. Sama pätee myös siihen rasittavaan ihmisjoukkoon, joka nuhtelee mutta ei anna toisella mahdollisuutta puolustautua. ja heihin jotka lässyttävät selän takana shsaissia mutta edessäpäin maireasti hymyilevät.

075. Tykkään maksalaatikosta. Rusinallisesta.

076. Rakastan syksyistä yöllistä sateista kaupunkia. On upeaa kävellä tihkusateisessa kaupungissa ja nähdä kuinka kaikki mainosvalot ja asfaltti kiiltää puhtaana ja se tuoksu...hmmm...
077. Minulla oli aikoinaan parin vuoden jakso, jolloin aina kun näin unta eräästä jenkkikaveristani, oli tämä yön aikana mailannut minulle. Tämä oli hyvin outoa koska pidimme yhteyttä todella epänäännöllisesti. Näiden unien ja muidenkin osumien vuoksi suhtaudun vieläkin uniini ehkä vähän liiankin vakavasti;)

078. Mielestäni pulut ovat todella symppiksiä.

079. Rakastan ilmapalloja. mielestäni juhlien taso nousee heti kun joku on vaivautunut puhkumaan muutaman pallon ja ripustamaan ne kattoon.

080. Arvostelen ihmisiä ihan liikaa näiden facebookstatusten perusteella.

081. En pysty valitsemaan juustokakun ja suklaapannacottan väliltä vaan tilaan molemmat.

082. Haluaisin valkaista hampaani.

083. Olen hyvä tasapainottelemaan tavaraa pääni päällä. Tämä luultavasti johtuu siitä yksinkertaisesta syytä, että pääni on aika litteä;)

084. Rakastan saunomista. Vaikken ole oikeastaan koskaan ymmärtänyt miksi suomalaisissa bileissä porukka yhtäkkiä riisuutuu alasti je menee istumaan yhdessä pieneen kuumaan huoneeseen.

085. Mielestäni monikkolapset ovat kiinnostavia.

086. En osaa napsutella varpaitani. kaikki muut perheessäni osaavat ja kiusaavat minua siitä aika-ajoin.

087. Olen tasaisen sokea kaikkien muiden paitsi lääkärien mielestä, koska en oikeasti näe kauas mutta lasejakaan minulle ei ole koskaan määrätty.

088. En tunnista ilmansuuntia. En ymmärrä miten porukka vain tajuaa missä on etelä yms. tästä syystä inhoan jos kulkuohjeita annetaan tyyliin: ” joo, nyt vaan kävelet pohjoiseen”. niin mutta missä se saamarin pohjoinen on?!

089. Rakastaisin kävellä kesäisellä niityllä tai heinäpellossa paljain jaloin mutten tee sitä koska inhoan kaikkia öttiäisiä joita siellä on.

090. Rakastan ajaa autoa lujaa ja kun ajan yksin ajan todella lujaa ja kuuntelen musiikkia täysillä.
091. Laulan autossa biisien mukaan joita kuuntelen.

092. Olen kuuhullu ja täysikuu valvottaa minua, saatan vaan istua yksin ja märehtiä asioita ja "ulvoskella" kuuta.

093. Elän tunteella enkä niinkään järjellä.

094. Uskon intuitioon jos joku asia tuntuu hyvältä , toteutan sen vaikkei se olisi kovin viisastakaan.

095. Olen nuorempana käyttänyt kemiallisia aineita väärin, ja päässyt siitä ylös joten tiedän mistä puhun lapsilleni.

096. Antaisin viimeisetkin rahani ja omaisuuteni jos lapseni tai äitini niitä tarvitsisi.

097. Äitini on minusta edelleenkin maailman hienoin ihminen vikoineen päivineen.

098. Olen sosiaalinen mutta todellista minääni ei tunne kuin 2 tai 3 ihmistä lähelläni.

099. Minulla on suuriakin luurankoja kaapissani.

100. Olen ylpeä että jaksoin tämän jutun kirjoittaa läpi. =)


HAH HIENOO..... Saa ottaa kopin ken haluaa... ei oo muutens helppoo loppu viimeks....

1 kommentti:

  1. Aika monta juttua allekirjoittaisin itsekin! :)

    Vaan että mä en sano koskaan kenellekään epämiellyttävää totuutta päin naamaa.. Ehkä joskus vanhempana jo uskallan..
    Ja mä vihasin Brukkia :D

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3