maanantai 18. kesäkuuta 2012

Kaamee urakka...........

Hah, vannoin itselleni ,että en tekisi 100 faktaa- postausta mutta koska olen tykännyt niin paljon muiden vastaavista, päätin pyörtää sanani ;)

001. Olen saanut toisen nimeni Äitini nimen mukaan.

002. Minulla on 4 sisarusta 2 iso veljeä ja 2 isosiskoa

003.Sisarusparven nuorimpana ei ole ollut aina kivaa, olisin halunnut pikkusiskon.

004. Olen ollut pikkasena kuitenkin aika lellitty.

005. Sain kuulemma pienenä jo lisänimen eestaas. Mistähän lie johtunut =)

006. Olin 2-vuotiaana rakastunut Tauno Paloon ja olen yhä sitä mieltä, että Palo oli varsin vetävän näköinen mies;)

007. Noin 5 vuotiaana syötin siskoni akvaariokaloille sinistä luomiväriä koska ne olivat niin tylsän värisiä.

008. Nukuin äitini vieressä vielä kouluikäisenäkin.

009. Olen joidenkin ihmisten mielestä liian suorapuheinen.

010. Tahtoisin olla innokkaampi lenkillä kävijä.

011. En kannata samansukupuolisten adoptio-oikeutta.

012. En koskaan ollut koulussa mikään nero. Kiinnostuksen puutetta kuulemma.

013. Kuulun kirkkoon ja lapseni ovat kastettuja ja tulevat käymään rippikoulun.En silti usko luterilaiseen jumalaan tai raamattuun niinkuin ehkä kristityn pitäisi uskoa.

014. Siskollani oli pieniä valkoisia hiiriä jotka säännöllisin väliajoin päästin irti koska inhosin kun ne olivat häkkiin lukittuja.

015. Meillä oli kotona kani jonka nimeä en muista. Ja kun kani syksyllä katosi sain talvella uuden "hienon" karvahatun.. hmm...

016. Meillä asui myös ankerias viikon kylpyammeessa koska kukaan ei uskaltanut tappaa sitä ennenkö isä tuli kotiin ja muistaakseni sen nimi oli Pentti. (kaikella kunnioituksella kaikkia Penttejä kohtaan.)

017. En pidä sienistä.

018. Syön nykyään liian epäterveellisesti ja harvoin mitään viisasta, jos ylipäänsä syön jotain.

019. En juurikaan joutunut miettimään lasteni nimiä.Heti kun näin heidät tiesin kuka kukakin on.

020. En kannata myöskään samansukupuolisten ihmisten avioitumisoikeutta, Tämä on vain ja ainoastaan minun mielipiteeni ja jos joku vetää herneet nenäänsä se on voi voi ja lämmin leipä.

021. Juon ihan liikaa kahvia.

022. Poltan liikaa tupakkaa.

023.Minulla on muutama lapsuudesta asti säilynyt ystävä. =)

024. Olen addiktoitunut Fazerin suklaaseen. Voin helposti syödä sitä levyn päivässä.

025. Mielestäni karvaton laihan miehen selkä on mielettömän seksikäs. Yleensäkkin karvattomat miehet ovat seksikkäämpiä kuin karvaiset.

026. Melkeinpä mikään ei voita aamupäivä-picnikkiä suurkaupungin keskellä olevassa puistossa super aurinkoisena päivänä.

027. Minulla on tatuointeja.


028. En voi sietää ihmisiä, jotka eivät ymmärrä, että toisen perhettä/seurustelukumppania ei saa haukkua, eikä myöskään seurustelukumppanin perhettä. Juoruilla saa muttei pahassa mielessä.

029. Loukkaannun aivan verisesti ja ikuisesti jos joku arvostelee minulle perhettäni tai poikaystävääni.

030. Valkosipuli tuoksuu mielestäni vain ja ainoastaan hyvälle :)
 
031. Pidän puheliaista ihmisiä. Puheliaille ihmisille ei mielestäni anneta tarpeeksi arvoa vaikka usein he ovat juuri ne henkilöt, jotka pelastavat tylsät juhlat ja epämukavat hiljaiset ateriat.

032. En ole erityisen hyvä kuuntelija ja se harmittaa minua.

033. En äänestä, mikä on sinänsä tyhmää mutta en vaan saa aikaseksi.

034. Olen välillä liian kostonhimoinen.

035. En osaa käsitellä väsymystä. jo vähänkin lyhyemmistä yöunista puheeni puuronee ja minun on vaikea seurata ympärillä käytävää keskustelua. Allekirjoitan ehdottomasti väittämän, että liian lyhyet yöunet vastaavat tietyntasoista humalatilaa.

036. Olin ensimmäisen kerran humalassa 12-vuotiaana juhannuksena, join pernoota ja votkaa. Äiti juotti minulle koko yön piimää ja mustaa kahvia että oksentaisin. =)

037. lauloin ala-asteen aamunavauksessa Hectorin jäävalssin niin että opettaja itki... liekö kauhusta.

038. Pidän ranteistani. Ne ovat kivan hoikat.

039. Olen tavannut ukkokultani eka kerran jossain pippaloissa vuosia vuosia sitten ja inhosin häntä silloin.

040. En vain voi olla sekaantumatta kummityttöni elämään;)

041. Enkä oikeastaan kenenkään muunkaan elämään siis läheisteni.

042. Omaan huolestuttavia stalkkeripiirteitä. Vakoilen tuttuja ja tuntemattomia facebookissa ja pystyn etsimään sieltä kenet tahansa noin kymmenessä minuutissa. Aikoinaan olen etsinyt eräälle kaverilleni irc-galleriasta kuvan tämän poikaystävän ex:stä tietämättä muuta kuin tytön etumimen ja mahdollisen asuinpaikan.

043. Tykkään juoruilla.

044. En halua ikinä enään mennä kihloihin/naimisiin.

045. Mistä tulikin mieleeni: pahin painajaiseni olisi kosinta julkisella paikalla. Varsinkin polvistuminen julkisella paikalla.

046. Puren hiuksiani

047. Tykkään olla huomion keskipisteenä.

048. Luen vähintään kaksi kirjaa kuukaudessa.

049. Olen aina halunnut isomman suun. Tämä johtunee siitä, että mielestäni Julia Roberts on aina ollut järisyttävän kaunis.

050. Huomasin vasta vähän aikaa sitten, että olen pitkävihainen.

.... jatketaan kun jaksetaan, toinen puoli viel jäljellä................ Maailmaani ei kuulu yhtään mitään... samaa rataa linnunradan laidalla..... juhlia ílman krapulaa ja krapulalla.... oman ajan etsintää ja pään tai ajatusten selkiintymistä odotellen, laahaan päivästä toiseen. Onneks on kesä =) mii laik....  <3

4 kommenttia:

  1. kiva oli lukea faktoja :) toi luomivärin syöttäminen kaloille oli paras :D

    ps. vastasin omaankin blogiin mutta niitä tähtikuppeja oli mulla myynnissä :)

    VastaaPoista
  2. en tiedä, mullakaan ei ole enään tuota väriä jäljellä muutakuin nuo neljä, mutta googlettamalla voisi ehkä löytyä? :)

    VastaaPoista
  3. Niis mun kupeissa on vaaleemman harmaita tähtiä ja pohja kermanvärisempi.

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3