torstai 12. huhtikuuta 2012

Onnellinen, mää oon niiiiiiiiiiin onnellinen...............

Ette kylläikinä usko että voikin aatokset ja tunteet heittää näin häränpersiittä ja niinkin vähäpätöisestä asiasta kuin.........


Rakas armas ihana suloinen tytsini laittoi tänään aamupäivällä tekstarin mulle ja kehui että hänen työpaikkansa roskalavalla joka on siis yhteinen (ymmärtääkseni ainakin) muutaman muun liikkeen kanssa oli ja seistä nökötti TORSO, valkoinen TORSO siis ihan oikee valkoinen torso. Käskin heti vastausviestillä sen sieltä hakemaan ja sassiin, luvan kysyttyään hän sen sieltä sitten kuulemma hakikin. =) =) =) Siis mulla ei oo mitään käpyä millainen se on ilmeisesti joku myymälä somiste torso mutta PERKELE SE ON TORSO.
HAHAHAAAAH ihanaa.... tilililililei.... tekis mieli hyppiä,nauraa,halata ja hihkua.
Kuten jo sanoin en tiedä onko se millainen siis jalallinen vai ei, somiste vai ei, mutta se on torso. Sanoinks mä jo että se on TORSO ? .... ja sanoinks mää jo että se on valkoinen? ja snoinks mää jo että se on MUN TORSO !!!!!!!
Kunhan saan sen sielt kottiin ja kuvailtua ihan varppina laitan tänne sitten kuvia. Voi tätä onnen ja iloisuuden määrää....
Halusimpa vaan jakaa tän onnen teiän kanssanne, vähän on hölömö olo mutta hih mä vaan oon niin häpi.

Oon siis metsästänyt kauan jo torsoa joko sellasta metallista "narutorsoa" mikä löytyy täältä
  http://hyvaajakaunista.blogspot.com/2011/11/messuilua.html. tai sellaista minkä kuvan löysin guuggelista

mutta siis kuten sanottua en tiedä mikä ja millainen sieltä sitten kotiutuu..... Siis innolla odottelemaan vaan...

1 kommentti:

  1. Voi TORSOA! SIllä ei oo väli, minkälainen torso loppujen lopuksi on, kuhan se on torso! <3
    Kävin viime vuonna äidin kanssa virossa eräässä antiikkiliikkeessä ja siellä oli ikivanha.. korsettitorso. Siis oikeesti ikivanha.. parisata vuotta ainakin.. oli sen näköinenkin.
    Maksoi 45 euroa!!! Ja en ostanut, koska silloin mun torsovillitys ei ollut noin kova.
    Tollaiseen en törmää todennäköisesti en ikinä! Nyyh. Kyl vääntää vatsasta kun muistelen..

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3