torstai 26. huhtikuuta 2012

Ei aina voi voittaa ei ees joka kerta......

mulla on kauhia ongelma tai siis oli eilen tai siis se ongelma kesti noin kuukauden... tai siis.... NO AIVAN SAMA. Nyt se on ohi hetkeksi, ei selätetty mutta ohi tai siis ohitettu tai siis niinku jätetty muhimaan niinsanotusti oiotusti hoidettu....



reikä seinässä =O


Meillä on siis kotona sellainen reikä seinässä imuri siis keskuspölynimijä eli keskitetty imijä ( Ukkopaha tykkäis semmosesta luulen mä) no niin siis asian saappaaseen taas. No tässä taannoin joku EN SIIS MINÄ vaan joku en syytä ketään mutta joku imi sillä jotain joka jäi sinne putkeen matkalle... nooo se saatiin auki kaikenmaailman poppasvippaskonsteja käyttäen tai ainakin luulen niin. Noin kuukausi sitten piti imemäni ja huomasin ei mee läpi, ei ime... kauhia meteli ja haju levis kodarista mutta ei ime ei. Hmmmmm.... siis se joku taas on imeny jotain muuta kun karvaa,kuraa,hiekkaa,leegoja,muruja....... ja sensellasta eli ei kun vanhat konstit käyttöön... eipä imeny sittenkään... haettiin vähä järeempää asetta.... ei ime ei ja kun aikani sinne reikään sitä jämerämpää asetta tungin olen ilmeisesti tuupannut sieltä jonkun putkiliitoksen auki seinän sisältä koska se järee pitkä "ase" jolla sinne törkin menee meiän kodarin välikattoon eikä sinne pömpeliin mihin ne shitit joita imetään pitäis mennä.  Eli mitä tästä opimme: älä tunge reikään järeää asetta äläkä ainakaan vetele eestaas ellet tiiä miten vetelet. Nih.
Noooooooooo..... pakkohan mun oli imuroida jollakin ei 9 hengen huushollia kuulkaa lääpitä rikkalapiolla eikä 200 neliöö imeskellä puhtaaks pyhällä hengellä.
 Noo mummelo rakas ihana äitini antoi siks aikaa mulle sellasen voltan joka olikin oikein kolkatan olka huhhuh sen piti olla mulla käytössä ihan vaan sen aikaa kun ukkopaha hakee varastosta kuviosahan sahaa seinään sinne oven yläpuolelle missä se putkirikko on reiän ja korjaa sen putken kittaa seinän uudestaan kiinni ja maalaa ehjäks taas ja sitten saisin heittää sillä munahaukkaa.
Arvaaattteeeeks kuinka on käyny..... minä hinkutin kuukauden kolkatan olkalla lattioita ja melkein itkin kunnes ihan oikeesti hermostuin ja huusin ja raivosin itkin ja potkin ja ja ja ja ja ja kävelin tai siis ajoin autolla kauppaan ja hain IMURIN, että oli ÄLYTTÖMÄN vaikeeta ostaa imuri .(Sekin on tarina toinen sinällään...Enkä oo ollenkaan varma oonko enään tervetullut kyseiseen kauppaan....) SIIIIIIS Olin ostavinani hienon PUNAISEN sähäkän upean 1800 w imevän superimijän ilman pölypussia olevan päivieni pelastajan. Arvatkaas kuinka kävi ????? Ostinkin 1800 w imevän hienon sähäkän upean TURKOOSIN superimijän. Ai onks värillä väliä ????


No ei oo oikeesti mut jos se ois ollu vihree oisin palauttanut sen, asiakkaan värisokeushan on tuotereklamaation aihe joka oikeuttaa palautukseen. Jaa ei vai, NO KYLLÄPÄS ON.

Kauhuskenaarioni on seuraavaksi se että mitä tapahtuu kun ukkopaha oikeesti avaa sen seinän joskus ens vuos tuhannella (KoskaMullahanOnNytHienoTURKOOSI-ImuriEiSeinänAvaamisellaOleKiire) ja se mitä sielt löytyy, koska mulla on sellainen kutina että se putkiletku ei oo ollu siellä kii sitten sen edellisen tukoksen jälkeenkään. =O Pelottaa.......

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3