tiistai 22. marraskuuta 2011

Tyttöjen päivä...

Eilen olin kotosalla ison rintsessan kanssa kun käytiin isolla kirkolla lääkärissä josta tänään sitten tuloksia pitäisi soitella. Tuskin mitään angiinaa vakavampaa eli perushuttua isolle rintsessalle.
Voi hitsi kun meillä kahdella oli niin mukavaa...., maalailtiin kistua ja puhuttiin, puhuttiin ja puhuttiin asioista maan ja taivaan väliltä.
Täyttelin siinä jossakin vaiheessa päivää halkohyllyä takan viereen kun sieltä pohjalta löytyi musta pieni levyn palanen jonka iso rintsessa nappasi.... haki liidun ja hiomapaperia ja hetken hykerreltyään ja väkärreltyään repesi räkättämään ja  näytti minulle aikaansaannoksensa:


Alunperin siinä luki kyllä että: Persereikä laakso, mutta kulmia hiottuaan se kului pois ja hän kirjoitti siihen yllä näkyvän tekstin.
Siitäkös riemu repesi naurua riitti vielä pitkälle iltaan varsinkin kun ukkopaha tuli kotiin ja tämä roikkui kuistin seinällä viattomasti. Olimme ihan varmoja ettei "puunsilmä" edes huomaa vaaleensinisestä seinästä mustaa kylttiä mutta huomashan se ja osallistui kieroutuneeseen huumoriimme.
Oikeestihan siinä kyltissä piti lukea näinkin kauniisti:
Mutta taitaa se roikkua siellä kuistin seinällä vieläkin paratiisi puoli näkyvillä. =)
Illalla myöhään makasin saunan lauteilla pötköllään kun ukkopaha peseskeli ihtiänsä ja huutelin sieltä että; aatteles nyyyyy kuinka hieno meiän sauna ois jos se ois musta,( tästä on keskusteltu jopa hiukan äänekkäästi kesällä) vastaus tuli empimättä; ei ois.
Minä: No miksei vois olla, ei ois olleskaan pimee kun tuoss on tuo valkoinen seinä se valaisis kyllä tän riittävästi ja ohan täällä valot ( 7 pientä kökköstä kuitu-lediä katossa, eikä edes otavan muodossa =( ).
Hän; hei lopeta jo, se on ihan hyvä noin.
Minä: eikä oo kun kauheen ruma, mää teen sen sit salaa, joku päivä ku tuut lämmittään tätä niin huomaat että perskeles kun meillä onkin HIENO musta sauna.
Hän: sitten saat lämmitellä saunas ihan loppuun kuule yksinäs.
Minä; sää et voi olla noin suppee.
Hetken hiljaisuus.
Hän: niin nooo jos sä teet mustan saunan mää teen siihen sit katon.
Minä: siis minkä katon? täällähän on jo katto.
Hän; Teen sinne kohokuviointina ison HD- logon kattoon, ( tulee saunan puolelle ja piirtää ilmaan ison hd-logon).
Minä: heh et sää osais.
Hän mulkaisee aika pahasti: kyllähän ny puuseppä yhyren logon vääntää vaikka piruuttaan.
Minä: okei tee logos jos mää saan mustan saunan.

Keskustelu päättyi siltä osin tähän mutta  jatkui myöhemmin kun kerroin isoille että mää saan tehä mustan saunan lällälläää. Ukkopaha siihen tokaisi että; ja mää hd-logon sinne kattoon.
Iso rintsessa sanoi että: eiiiiiikä.
Johon minä että: älä huoli se ei ikinä saa aikaseks veisteltyä sitä logoo sinne ja mää saan silti mustan saunan.
Hmm...... enään tämän jälkeen mua ei muuta kuin mulkoiltu hiukan happamasti.....
Mutta mää en edelleenkään tiiä haluunko mä sittenkään sitä mustaa saunaa ihan varppina.... Oiskohan pitäny pitää taas vaikka suunsa kiinni????

4 kommenttia:

  1. Mä kyllä joskus huolisin mustan saunan :) vuokrakämpän saunaa en nyt kehtaa ruveta sutimaan :D

    VastaaPoista
  2. Musta sauna on todella siisti!!
    Ja ei tollaisesta voi suuttua kukaan jos salaa maalaa saunan mustaks.. vai voiko? :D

    VastaaPoista
  3. Musta sauna on makee! =D Olen nähnyt pari livenä ja heti kun aikaa ja inspistä riittää ni meillä on kans!!!!

    VastaaPoista
  4. ihan sama vaikka tekisitte vihreen saunan, kunhan se ei muutu vihreeks tän vajaa viiden kuukauden aikana :DDD

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3