keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Mun koti on täällä.....

Muutama tunnelmakuva meiltä kotoota, joita tarviin yhteen projektiin joten jaan ne myös teiän kanssa. Olkaatten hyvä, viihtykää tai olkaa viihtymättä, minä viihdyn ainakin... =).

                                  TERVETULOA MEILLE !!!!!

Ompas hassu vehje tämä Picasa kuvankäsittelijä. Hih. Saiskoos tällä Claudia shifferin kropan ja Julia roobertsin naaman yhdistettyä samaan perhekuvaan Johny Depin kanssa. =)
Hahaa joo on vähän levoton olo joten leikitään lisää....
Tällästä meillä siis on noinniinkun pienessä mittakaavassa. Yläkertaan ei voi edes mennä kameran kanssa se kun on lasten valtakuntaa ja todellakin sen näköinen. Remontista on jo puhuttu mutta mutta ehkä joulun jälkeen pimeinä talvi-iltoina aloitan.... =)
.............................. Tänään tarttis saara jotakin sutinaa siis imurin letkuun kiinni tarttuu hän..
Kiitos ja näkemiin.

3 kommenttia:

  1. Kauheesti kaikkee kaunista sulla,tuosta samovaarista oon suorastaan kateellinen,semmosta minäkin metsästän,pariin olen kirpparilla törmännytkin mutta hinnat on ollu mulle liian suuria...Tääkin tarttuu nyt imurin varteen,joku tolkku tähän hommaan=D

    VastaaPoista
  2. Ihanan näköistä, kaunista:) Kyllä minäkin viihtyisin!

    joo'o..imurin letkuun se on tartuttava täälläkin :D

    VastaaPoista
  3. Kiitos teille. <3
    Kirsi; samovaari on mun miehen mummon peruja ja toimii edelleen,mun mies on juonu siitä "tsaikkaa" pikkupoikana.
    Ja kuten sanoin jossain postauksessa oon aika harakka ja kerään kaikkee romua,mutta myönnän oon aika tyytyväinen itekkin tähän huusholliin pikkuhiljaa. <3 tosiaan kun tuon yläkerran sais vielä kondikseen niin ihanaa ois.

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3