tiistai 8. marraskuuta 2011

Minä täällä.....

Julkaisen nyt omakuvani ja haastan Kirsin (Tää ois tän koti ) ja Pian (peltoholpin emännän jorinoita) mukaani saa olla vaikka ööööö apauttirallaa ehkä noin vuoden vanha kuva niinkuin tämä mun photo on.


Hahhaaaaaa ei vais tää on jo vanhempi kuva, ehkä joskus 4- 5 vuotta sitten  okei okei laitan sen minkä pitikin....


siis tervetuloa morjenstaan jos törmäätte... ite oon aika puunsilmä eli saa töniä ihan rauhassa...
Hassun hauskaa tiistaita kaikille..... =)

3 kommenttia:

  1. hih... tuo eka on Hjyyvä!!! =D

    VastaaPoista
  2. :DD Sitä ensimmäistä henkilöä mä olen jossain tapaanut, ei nyt vaan tule mieleen et missä..
    Tai sit se oli paha uni :DD

    Toka kuva on taas monen miehen päiväuni :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos Pia ja Vaiva kehuista,valitettavasti tuo ylempi kuva useimmiten kuvaa enemmän juurikin minua ainakin henkisesti... olo on kun hullulla ilmapallolla joka ei tiiä pomppiako vai vieriäkkö..

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3