torstai 3. marraskuuta 2011

Kaikkee ihanaa

Nyt innostuin ottamaan kuvia niistä ihanuuksista mitä jo viime tai edellisviikolla en muista kumpana sain postipoijaalta.
Eli Maailman melkein ihanin väsky nimeltään italian gigolo löysi mun luo ihan melkein kuin itestään siellä se nökötti erään bloggaajan kirppari postauksessa ja huusi mun nimeä kärsivällä äänellä... pakkohan se oli siis ihan pakko pelastaa omaan hellään syleilyyni sieltä siis
                                                 TADAAAAAAAAA italian gigolo;
Kiitooooooos Pepi.  <3, i`am in love......
ja sitten tietty rinsessalla kun on näinkin ihana gigolokin niin täytyyhän sillä olla hiukkasen kruunujakin ja kuten tuhkimollakin lasimelooneja ja syrämmiä..... luulen että kuuseen nuo ihanuudet eivät päädy koska isännällä on hiukan erikäsitys joulukuusesta kun minulla siitä päätellen että aina se tuo sellasen "koivun" sisälle ettei tuu kuuloonkaan laittaa siihen mitään koristeita kun oksat ei kestä. Meillä käydään joka vuosi sama rumba että isäntä tuo kuusen jonka minä laitan pihalle ja haen ite uuden. =) Mutta siis tälläisiä ihanuuksia Vanilla Rosesta tilasin ja ne siis kotiin sain:
Meloneja ja syrämmiä on 4 kumpaakin ja kruunuja 2... noi ranskanrapeen avaimet ei kyllä kuulu tähän joukkoon mutta empä huomannu niitä kuvaa ottaessani =(.
Hmm..... nyt lähen asioille joista sitten kerron ehkä joskus myöhemmin liittyen unelmaani, mutta kahtotaan... olen siis vapaalla VAPAAAAAALLLAAAAA siis vapaapäivä tralalalalalalllaaallllaaaa....

2 kommenttia:

  1. Ihanuuksia ovat sekä laukku että koristeet=D Mä jo ajattelin ku rupesit kruunusta puhumaan että oot menny ja tilannu sellasen omaan päähäs mutta ei sentään=D Saattas ukko hierasta silmiään töistä tullessaan kun emännällä olis kruunu päässä;)Jaa minäkö muka hienohelma...

    VastaaPoista
  2. Sulle olis haaste blogissani,käyhän kurkkaamassa;)

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3