torstai 10. marraskuuta 2011

Hei ihan oikeesti.....


Hmmmm....oon taas saikulla,annoinkin itelleni lisänimen AlatiSairas, kuten joskus jossain kerroin siis täällä blogissani jossain että selkäni on hiukan raihnainen kapistus, kävin tänään työkuntoisuus kartoituksessa tai jossain sellasessa... ja mullapas on niskassa joku öööö oottakaas kaularangan pullistuma, Rouva lääkäri sanoi että mikäli se plumpsahtaa sieltä oikein kunnolla on 70 % mahdollisuus halvaantua. Hmmm.... vähän yli  2 viikkoo saikkua ja magneettikuvaus ja leikkurijonoon. Arvatkaas uskallanko tehdä YHTÄÄN mitään?????
Voi prklstanavtuhelv.
Miljuuna hommaa vireillä ja virityksiä nurkat väärällään ja ja ja ja ja ja.....

JOULUKIN TULEE OIKEESTI ,TULEE  SE KOHTA... Aaaaapuuuvaaa...
Mitäs ny sitten ?? Ei sais kuulemma edes hermostua.. ai mää vai? En hermostu ikinä mistään koskaan mitenkään vaan oon kuin viilipytty.. joo ehkä jossain Liisa Ihmemaassa mut ei tässä elämässä.

Ajattelin kyllä ehkä pari päivää (pari tuntia) vaan pötkötellä josko se siitä... tai sitten joku herättää mut tästä painajaisesta ja huutaa YLLÄRIPYLLÄRIIIIII ähäkutti jekutimpas...

Se tai siis Hän Rouva katto mua hiukan hitaasti kun kysyin että ; onks tää niinku vakavaakin... voinko ratsastaa (siis hevosella) ja voinko teuroo koiran kanssa ja voinko mennä punttikselle ja voinko ajaa motskarilla ja voinko voinko voinko sitä ja tätä ja tota ???? En voi kuulemma.. Sit se tai siis Hän jo hiukan hymyili kun kysyin että: mitäs v***a mää sitten teen??? Olen ja nautin kuulemma. Hei haloooooooooo miten mä nautin paikoillaan olemisesta johan alan hyppiin seinille (sitäkään ei saa tehä) jos joudun makaamaan ees tunnin sohvalla muka nauttimassa levosta. Tänään sitten tein ihan normi päivän ja ihan vaan ilokseni ainakin tunnin ylitöitä vaikka olin jo saikulla, se siis Hän kun kirjoitti jo tämänkin päivän lomaa.



Nooh ehkä nukun aamulla pitkään niinkun aina viikonloppusin.... hei nyt mä sen kekkasin mulla vois olla viikonloppu koko ajan 27.11 asti aina ois vaan niinku lauantai tai sunnuntai joo joo jooo joooo.
viikonloppuihinhan (olipa inha sana kirjoittaa ) kuuluu kirpparikierroksia, tuunailuja,askarteluja,leipomista,siivousta, pitkiä lenkkejä kakaran kanssa ja ja ja ja ja ja ja joo kaikkee ihanaa. Joo o niinhän mie teenkin mulla alkoi nyt virallinen viikonloppukausi. Kiitos ja kumarrus tästäkin...

3 kommenttia:

  1. Voihan perskule, toihan kuulostaa pahalta!

    VastaaPoista
  2. No voihan.... sanonko mikä!!!

    VastaaPoista
  3. Hui, kuulostaa pahalta :o

    Ota nyt kuitenkin sen verta iisisti ettei käy pahemmin!! mutta kirppistelyhän on lomailua ja stressitöntä kiertelyä kerrakseen ;)

    Paranemisia!

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3