keskiviikko 5. lokakuuta 2011

5 sanan haaste....

Hehheheheheh ainakin ihania sanoja sain ja jotenkin niin osuvia mulle.
Ihan kuin niiden antaja ois tuntenut mut aina.


1. Käsilaukku.
AAAAAPUUUUAAAAA omistan käsilaukkuja öhöm noin 120 kpl on mustia ja punaisia,ruskeita ja vihreitä,sinisiä ja vaaleanpunaisia,keltaisia ja oransseja,pilkullisia ja eläinkuosillisia, nahkaisia, muovisia...... ihan joka lähtöön isoja pieniä keskikokoisia ja pyöreitä,kulmikkaita pitkulaisia ja siis kaikenmoisia. Ukkopaha on aina ihan purjeessa mun väskyjen kanssa joten olen jo vuosikausia sitten jättänyt kertomatta tai näyttämättä jos ostan uuden, ja kun hän sen huomaa ja mutisee jotakin vastaan aina että: ai tää vai, onhan tää ollu mulla jo kauan, en oo vaan käyttänyt hetkeen aikaan.
Olen siis kenkä ja laukku hullu painottaen sanaa HULLU.
kuva;Googlen kuvahaku


2.Auringonvalo.
Paljastaa pölyn jota en siedä. Ilman auringonvaloa en voisi elää. Aikanaan pyysin siirtämään jopa toimistoni pois ikkunattomasta colosseumista juurikin sen takia kun en nähnyt aurinkoa koskaan. Auringonvalo saa minut hymyilemään ja kohottamaan kasvoni ylöspäin.
Talvi tai oikeastaan syksyloska saa minut voimaan pahoin.

Kesällinen auringonlasku uimarannalla.
 3. Muovi.
Hmmmmm hiukan kinkkinen.
Tykkään joistakin "plastiikki" jutuista joo mitä räikeämpi ja mitä muovisempi tai teollisemman näköinen se on sitä ihanampi se on ainakin joskus ollut.
Nyt on valkoinen ja beige kausi,luonnon materiaalit ja luonnollisuus yleensäkkin. Olen kausi ihminen. Minulla on ollut sininen kausi jolloin kaikki mitä ostin oli koboltin sinistä, on ollut paunainen kausi ja jne jne ja joskus siis myös muovikausi.

Kamala kuva yäääääääääk.
Nykyään pyrin välttämään muovia koska poltan kaikki tai siis pääsääntöisesti kaiken pakkausmateriaalin mitä meiltä tulee ja se ei haise hyvältä poltettaessa.


4.Villasukat.

Tämä on minun mielestäni yksi elämän perusnautinnoista laittaa jalkaansa äiteen tekemät villasukat ja hipsutella ympäri ämpäri torppaa. Käytän villasukkia heti kun lämpötila laskee alle + 10 ulkona.
Osaan myös itse kutoa sukkia ja usein teenkin niitä lahjaksi ystäville tai vaan itselleni ja lapsille.
Lapsenikin ovat soluttautuneet tähän addiktioon elikkäs he käyttävät kanssa mielellään villasukkia aina kun mahdollista. 17 v tyttäreni on jopa ollut tallinnan laivan discossa kanssani villasukat jalassa ja ne mummelon kutomat nimenomaan, ihanat vihreän ruskean raidalliset....

 kuva: Googlen kuvahausta.

5.Päänsärky.

Heh minulla särkee AINA päätä. Johtuen ihan loppu olevista niskoista ja kulumista selässä skolioosia tai jotain soosia se kait on. Olen myös nuorempana lentänyt lahjakkaasti hevosen selästa ja 3 nikamaa lapaluiden välistä on soosina. Siis hevonen kieltäytyi maastoesteestä mutta minä en joten minä ylitin esteen, hevonen ei ennenkö vedin sen päälleni ja loukkasin siis yläselkäni siinä hötäkässä.
Hieronta auttaa ja jumppaus mutta ainainen riesa se on. joskus menee enemmän buranaa kun joskus auttaa hipsutus.... Omaan myös stressipäänsäryn taidon ja hmmmm elämää helpottamalla saisin myös sen helpottamaan mutta en oikein osaa hellittää vaan juoksen kuin aropupu työn,kodin ja lasten perässä ja hoidan kaiken itse. Olen siis suorittaja viimeiseen asti. =(.



Hih tämä olikin yllättävän hauskaa... siis jos joku haluaa minulta sanoja eikun kommenttia kehiin.....

2 kommenttia:

  1. Hih, hyvä että sattui nähtävästi oikeanlaiset sanat;) kivasti niistä kirjoitit!
    hui. silloin kun mä harrastin ratsastusta, koko sen yli kymmenen vuoden kiinnostukseni aikana harrastusta kohtaan pelkäsin aina tipahtavani toooodella pahasti konin selästä. mutta en sitten ikinä tippunutkaan.

    Opettajatkin nauroi aina minulle kun läheltä piti tilanteissa olin kietoutunut kuin käärme hevosen kaulan ympärille etten mätkähdä alas :DDD

    VastaaPoista
  2. 17 v tyttäreni on jopa ollut tallinnan laivan discossa kanssani villasukat jalassa ja ne mummelon kutomat nimenomaan, ihanat vihreän ruskean raidalliset.... <- niii i kerro vaa kaikki :D

    VastaaPoista

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3