keskiviikko 17. elokuuta 2011

Hepulikohtauksia ja hulluja biisejä

Huoh, vasta keskiviikko ja jo 12 tuntia YLItöitä paiskittu ja lisää paukkuu loppuviikosta.Tänään sentään sain kotonakin jotakin aikaiseksi ja hieman siivoiltua.Nyt polttelen tuoksukynttilöitä ja töllötinkin on kiinni. Ihana rauha ja hiljaisuus, pikkuset nukkuu ja isot touhuaa omiaan, tuskin nukkuvat kuitenkaan.Koira on saanut koko illan älyttömiä hepuli kohtauksia ja sille on ollut ihan pakko nauraa kippurassa. Mun päässä on soinut koko päivän ihan hulluja biisejä joita en ole voinut kuitenkaan laulella kuten useimmiten teen olin sitten töissä tai kotona.Olen ollut komennuksella ja se jatkuu koko viikon. Mitenkähän saan pidäteltyä itteeni vielä loppuviikon jos tää jatkuu. Oiskohan tää jotakin halua palata riehakkaaseen kesään ja halua ottaa iloa irti lämmöstä vielä kun voi. Tiedä siitä sitten.
Viimeisin päässäni soinut biisi on kuitenkin aikas melankolinen ja siinä ainakin on kaipuuta yltiöpäisesti, silti se on vaan niin hyvä varsinkin livenä.
Tarjoilen siis teille Maj Karman kauniita kuvia olkaatten hyvät.



Vielä yksi asia sulle, sitten tää olkoon ohi.
Vielä yksi asia sulle, sitten tää olkoon ohi.

Muistatko matkamme?
Pysähdyimme uimaan
Auto lens kai Luvialle
Menimme alasti liftaamaan

Sano miksen mä voi saada sua, sano miksen mä voi saada sua
Vaikka mä tarjoilen, mun koko hulluuden
Sano miksen mä voi saada sua, sano miksen mä voi saada sua
Seisoisin sateessa vaikka vuoden venaten
Sano miksen mä voi saada sua, sano miksen mä voi saada sua

Vielä yksi asia sulle, sitten tää olkoon ohi
Sitäkään en saanut sanotuksi
Siellä surin sitä kaikkea, mitä meillä aina ennen oli
Ennen olit enkelini

Sano miksen mä voi saada sua, sano miksen mä voi saada sua
Vaikka mä tarjoilen, mun koko hulluuden
Sano miksen mä voi saada sua, sano miksen mä voi saada sua
Seisoisin sateessa vaikka vuoden venaten
Sano miksen mä voi saada sua, sano miksen mä voi saada sua

Rakkaus on julma vitsi
Mä haluun pudota ja pudota
Ja katsoa ottaako kukaan kii
Katsoa ottaako kukaan

Rakkaus on julma vitsi
Mä haluun pudota ja pudota
Ja katsoa ottaako kukaan kii
Katsoa ottaako kukaan kii
Katsoa ottaako kukaan kii
Katsoa ottaako.
Tyk tyk tykkään kovasti  <3
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3 ihastuin kommenteista ja puumerkeistänne, kiitos niistä <3